torsdag 23 september 2010

Min röv



Mina nya tränings/speedos byxor har en ficka precis över butcracken. Det är helt amazing, tycker det är himla coolt. Så idag efter min jätte svettiga joggingtur (som mest bestod av att powerwalka, för att jag har för dålig kondis). Så skulle jag gå och hämta ut lite kläder som hade kommit från H&M. Så jag tyckte att det var jätte smart att trycka ner "hämta" lappen vid röven och mitt ID-kort.

Kommer in i butiken, helt blöt. Ska zippa upp dragkedjan vid röven och ta fram lappen.
Den är fuktig och ID-kortet är ännu värre.

Jag: Eh hej, hehe har varit ute och sprungit *Lämnar fram lappen*
Han: Ja jag känner det.


Tycker dock fortfarande att fickan är helt awesome!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kunde du inte visat mer av din röv? ;-)

Linnéa sa...

Hela stjärten menar du? Svar nej, tycker inte att stjärtar är speciellt attraktiva.

sexleksaker intimleksaker.com sa...

Köpt Kamagra utan problem på www.intimleksaker.com
Rekommenderar sexleksaker www.intimleksaker.se