söndag 2 augusti 2009

Framtidsplaner

Nu har jag planerat noga och funderat över vad min absoluta dröm är.

Såhär lyder den:
När jag är ungefär 20 år så ska jag flytta hemifrån, då ska jag få tag på ett litet torp utanför staden (inte alls långt bort men där lyckan och tystnaden är nära). Det här lilla torpet ska vara rött och se helt sönderälskat ut (precis som i fröken sverige). I torpet ska jag och min hund Svea (har alltid älskat namnet) bo, jag har inte en aning om vad rasen heter, men hon kommer att vara grå, ha samma storlek som en dalmatiner och ha blåa ögon. I min trädgård ska ljusslingor pryda träden för att lysa upp om nätterna.

På kvällarna när jag inte har något för mig ska jag sitta där med vänner på besök, snacka skit och dricka té. Det ska handla om hunden och mig, jag ska ligga i det kitchiga hemmet jag ska skriva och lyssna på musik 24/7. (När jag inte är ute på äventyr)

När jag blir alldeles ensam ska jag ta min mustang (klicka på ordet för att se min älskling) och åka in till stan och kramas med mina vänner som är dom bästa man kan tänka sig!



KYSS, nu har jag kommit hem från Emmabodafestivalen med ett lyckorus i hela själen, vi blev kända som PUSSEEYY campet. Min topp 3 lista på de bästa banden var: Svenska Akademin, Syster sol, Navid och Gudarna! Det var himla fint och saknar redan brudarna. Om typ 36 timmar sitter jag på planet till grekland. Lycka.

Inga kommentarer: