söndag 11 januari 2009

Hej vänner.

Idag har jag sovit och drömt om hur kissnödig jag var. Onajs. Efter en otroligt seg dag så var jag med min kära Fannon. Jag vet vad du gjorde förra sommaren är en fin film, jag blir så glad när alla söta människor ska springa så långsamt och ramla typ 100 gånger när dom blir jagade av en man med krok i handen. En man som mer än gärna sprätter upp folk från halsen ner till buken. Åh. Älskar när dom stannar och skriker också, isället för att fortsätta springa. Nästa helg ska vi se 2an, den är säkert ännu bättre. Fast det bästa var nog när jag vi blev så överraskade så att jag dunkade huvudet i väggen och när fanny nästan bröt min hand. Rätt kul. Sen kunde jag inte sluta skratta när hon hoppade till och viftade med armarna i panik, kort efter det sa hon att hon kände sig lam i hela kroppen.

Kommer ihåg hur Fanny brukade leka att hon var förlamad, hon bara låg där och log. Söt vän. Kan bara säga att jag HATAR när folk har vännerlås på sina bilddagböcker! Jag blir så upprörd.


Imorgon väntar en lång dag, med samhäll b hela dagen. Med John. Bästa läraren (4-real)

Godnatt mina älsklingar

Inga kommentarer: